Deletedmom317 Zmyra 32 ye girdim. Haftaya sezaryen günü almaya gitcem. Çağırsada gitmem sezaryene kadar
Zmyra 31 haftamdayım bu zamana kadar 2 haftada bir gittim, 32den sonrada haftada 1 gidicem sizce çok mu sık gidiyorum ?
Sunshine1 Zmyra selam canım bende 33 haftalığım haftada bir gidiyordum. Doktor gerek yok bu tehlikede dedi, 3 haftada bir çağırdı artık
Symbol Ben canım 23 haftalık hamileyim doktorum fazla dışarda bulunmamı istemedi hastanelere gitmemi istemedi o yüzden aydan aya gidiyorum kendi kliniği var çok şükür de hastaneye gitmek zorunda kalmıyorum
Artemis0 Hafta keseyi görmeye gitmiştik. 7. Haftada kalp atışını duymak için gittim. 8.hafta kan testimin sonuçlarını göstermek için gitmiştim. 12.hafta ikili test için gittim. Sonrasında 4 haftada 1 dedi doktorum. 28. haftaya kadar böyle devam ederiz sorun olmamasi halinde demişti. Ardından 2 haftada 1, haftada 1′e döneriz demişti.
Sedos59 17 haftalığım her ay 1 kere gidiyorum. Ama bu corona sebebi ile 1 ay ileri aldı doktorum. Çok şükür sağlığımız yerinde testlerimizde yaptırdık sonuçlarda temiz ilaçlarımızıda yazdı.