Ben yaptırdım yani iki doktora danıştım biri prof yaptır dedi zaten zararı olcak bişi olmadığını anlattılar iki dilim baklavayla eş değermiş. Tabi herkezin kararı benim aile geçmişindede şeker hastası olduğu için yaptırdım ve sınırda çıktı şimdi tatlıyı azalttım yinede kendi kararın ☺ İnşallah sağlıkla alırsın bebişini🙏