Sezen95 ya cevap vermicektim ama vereyim, inanın kavga etmek tartışmak gibi bir niyetim yok, hatta çok üzüldüm neredeyse bu duruma geliyorduk, bazen görüyorum postlarda mahalle ağzıyla kavga eden kadınları şok oluyorum terbiye seviyelerine. Gelin biz de kavga etmeyelim, post sahibini strese sokmuşum farkında olmadan bunun için özür diledim tekrar özür diliyorum, kendi deneyimimi paylaşırken doktor hakkında şahsi görüşümü paylaşmam yanlış olmuştur, doğrudur. Dediğiniz gibi doktorlar en baştan söylerler fakat hanımefendinin doktoru belirtmemiş, bu yüzden bir problem olduğunu düşündüm ve söyledim. Neticede bize doktorlarımız söyledi de biz araştırdık da sonuç yanlış çıksa bile kendimizi hazırladık en azından (tabi benim doktorum direkt yapmicaz dedi). Hanımefendiye tek tavsiyem çok fazla üstünde düşünmemesi, gerekeni yapmak önemli..