Rabiast ben maske ve eldiven de takmıyorum çünkü maskeyi cıksrırken de elimize bulaşabiliyor ve daha riskli onun yerine gittiğim her yerde ellerimi sürekli yıkıyorum ☺️ Tercih meselesi tabi hastaneye gidecekseniz takın mutlaka ben özel kliniğe gidiyorum çok kalabalık olmuyor ve steril o yüzden biraz daha rahatım