Kızlar 45 günlük bebeğim var ve emiyor. Ama göğüs uçlarım çok acıyor hiç birşey değdiremiyorum kıyafet vs.. İç çamaşırım değmesin diyede kalkan kullanıyorum bunu yaşayan varmı? Tam olarak kaçıncı ay geçiyor? Yani ne zaman normale dönücem ben korkmadan giyinip çıkarıcam ☹️ peçete ile krem sürüyorum o zaman bile ölüyorum ya ☹️