Kızlar 10 gün önce doktorumdan rapor almıstım bana 10 gün sonra gel tekrar yazarız dedi aradım suan kendısı tatile cıkmıs 2 hafta baska doktorlarda biz yazamayız diyorlar sizce ne yapmalıyım baska doktor neden yazamasın sonucta aynı hastane bütün kayıtlar orda bn dogum yapsam dogumamı almıcaklsr doktor yak diye boyle sacmalıkmı var ne yapmam gerekli hastaneye gitmelimiyim sizce baska doktor rapor yazarmı