Merhaba kızlarr biz 27+4 olduk bu haftalarda bebeğin hareketleri saymamız gerekir mi yada her bebek bir midir? Mesela bizim kız bazen gündüzleri dahi öyle çok hareket ediyorken ayaktayken bile karnımdan gözüküyor ama bazende çok minik minik hareket ediyor yada şöyle diyim bu normal mi ki