Cecoefto 6 haftalık daha çok erken olduğunu biliyorum ama içimde hareket ettiğini hissedebiliyorum sizce mümkün müdür hissedebilirmiyim bu kadar erken
UrasEgeninannesi Cecoefto 17.haftamdayım. Ben henüz hissedemedim 🤷🏻♀️ O haftada hissetmeniz pek mi mümkün değil malesef. Psikolojik olarak hissediyoruz çoğu zaman :) Şu an sizinki bir toz tanesi kadar diyelim :)
Emsl_kn Cecoefto imkanı yok canım hissetmenin. Ben 16 da hissettim ilk şimdi 17+3 üm günde bir kez de olsa hissediyorum kızımı.
aselmehtap Cecoefto İmkansız canım 22 de hissettim ben herkesin farklı tabiki ama 6 haftalık cok cok erken
Donegul23 6 haftalik olarak hissedilmez canım 18.haftamdan itibaren hissetmeye başladım ben ve şuan 27+3 teyiz karnım dalgalanıyor tekmelemeler çok rahat hissediliyor ve görülüyor
ArasveAnnesii Cecoefto Kusura bakmayın ama gerçekten tamamen psikolojik. Gerçekten hissetmeniz mümkün değil. Düşünsenize 6 haftalıkta doktorlar ultrasonda kalp atışı bile duyamıyorlar bazen o derece küçük oluyorlar
aselmehtap Aynur__22 evet canım o da normal hamilelik boyunca sürekli akıntın olabilir bende de bazen aşırı derecede oluyor endişelenme sağ sağlim kucagımıza alalım inşallah 🙏🏻 Kaş haftalıksın sen
MeryemS 21+3 haftalıkken hissettim. Bir sabah karnında hafif tekmelerle uyandım 🥰 Karnına hafif dokunarak daha çok hissettim. Çok güzel bir duygu
spiker_anne Cecoefto 15 veya 16. Haftalar tamam normal ama 6. Hafta imkansiz, zaten daha harekette edemiyor ama bi 10 hafta sonra hissedebilirsin şuân seninki psikolojik 🌸
Aynur__22 aselmehtap çok teşekkür ederim, doktorum 5-6 haftalik dedi, 2haftadan sonra yine gel dedi o zaman kesin söylicekmiş bide internetde hamilelik hesaplama gibi şeyler vqr onlar doğru söylüyomu🤔 6hafta 6 gün yazdı orda ,
aselmehtap Aynur__22 hiç bakmadım canım adet tarihine göre hesaplanıyor benim hesabımla doktorumunki uydugu için hiç bakmadım🥰 hayırlısıyla kucagımıza alalım inşallah canım😘