7673 Merhaba anneler.. Dün ilk kez Usm gittim 6 haftalık kese varmış ama bebek yok.. Dr 1hafta beklememizi söyledi yine gözükmezse sonlandırırız dedi çok korktum.. Yolk kesesi de yok üstelik 12mm kan yığımı varmış ikinci hamileliyim.. 15şubat son adetim 2 gün geride yani 6 haftalık kese var. Başına gelen varmı böyle bir şey lütfen yorumlayınız benim için çok önemli
Bus_ak18 7673 1 hafta içinde görülmesi gerekir kalp atışı içinde 8 en geç 9da duyulması gerekir kuzum. Ama sen kalbini ferah tut inşallah görülür. Hergün 1 fatiha oku hz. Meryemin ruhuna bağışla. Hayırlı haberle gel inşallah
Emrine 7673 merhaba kuzenimin 19 şubat son adeti dün özele doktıra gitti hiç bişey gözükmedi kanda çıktı hamilelik ultrasyonda hiç birşey yoktu Doktor geç döllenmedir deyip iki hafta sonra gel dedi Sizinde geç döllenme olamaz mı
Emrine 7673 yok kese falan gözükmedi hatta doktor hamilelik olmayabilir dedi tahlillerde çıktı işte iki hafta sonra tekrar gidicek
7673 Ama böyle bir şey var bende ilk gebelikte de yolk kesesi 4hafta gözükmedi 6+4de hem bebek hem kalp atışları hem yolk gözükdü ama içi boştu maye yoktu o yüzden ilaç kullandım
SME Merk edmeyin aynisi basima geldi ve doktor altan muayene etmesine ragmen görememisti..2 hafta öyle bekledik muayenede yine göremedi, sonra karnimdan bakinca cok sükür göründü, insallah Sizinkide görünür
Beyis Ultrason cihazina göre de değişiyor bende 6 haftalıkken kese var bebek yok dedi doktor alttan da baktı baya da umutsuz konuştu başka doktora gittik üstten hemen gördü
Elmas234 Sadace 1 doktorla kalma bana demişlerdi 1 hafta geçsin altdan bakarsada daha iyi görülür inşallahh vardır hayırlısı sağlıklısı olsun inşallahh
7673 Elmas234 bu gittiyim çox iyi doktor cihaz da çok iyi 3d 4d bile gösteriyor.. Düşük risk var dedi ama inkişaf gidiyor onu da söyledi 2 hafta geç gelseydin geç ola bilirdi dedi yani tedavi oluna bilen bir şey dedi.. Bekliyorum artık
buseyusuf27 7673 bende 6+4 gebeliğim banada 6+2 dedi doktor kese var bebek yok dedı saklanıyor yada bos dedı 1 hafta bekleyelım dedı ozaman bakalım dedı kan testlerım temız cıktı sadece takıp edıcez dedı eğer bebek yoksa yıne alcaz dedı bende cok agladım cok korktum ama burdakı anne adayları ve saglık ocagı doktorum bana once kese olur sonra bebek olur dedı gec dollenme olabılırmıs zaten bu ayda princ tanesı kadar gorulmesı cok zor bıraz zman gecmesı lazm oyuzden bekle bıraz kendını strese sokma rabbım buyuktur elbet vardır herseyde bır hayır umarım saglıkla gorursun bebegını