haticeeekmr merhaba arkadaşlar 10+6 haftalık hamileyim mide bulantılarım 2-3 gündür geçti gibi malum virüsten doktora gitmiyorum endişelenmeli miyim bilemedim bu haftalar da mide bulantılarının geçmesi normal mi:(
Mervee09 haticeeekmr endişelenmene gerek yok canm bence hatta sevinmelisin ben hiç mide bulantsı yaşamadm mesela zaten o haftalarda bazılarında geçiyo diye biliyorm
AyaYlmazYldrm haticeeekmr az once ayni posttan birdaha acildi bence gecmis postlara bakman daha iyi olur
haticeeekmr Mervee09 daha önce bi bebeğimi 8 haftalıkken kaybettim mide bulantımın geçmesine seviniyordum kalbi durduğu içinmiş bu yüzden insan ister istemez tedirgin oluyor teşekkür ederim biraz ferahladım :)
DBaybars haticeeekmr Yok canım kötü düşünme sen, öyle bir şey yoktur eminim, zaten genelde 6-9 haftaları arası yoğun oluyo mide bulantıları, sonra yavaş yavaş hafifleyip biter, içini ferah tut sen
AyaYlmazYldrm haticeeekmr oglumda 11. Haftada baslamsti bulantim doguma kadar kustum bu oglumda 6. Haftada bazladi 18. Haftadayim hala kusuyorum o degisiyor bi oliyo bi olmuyo gun gun faek.ediyo
Yunnesa Mide bulantısı. Baya oluyo sabahları genelde ilk çocukta byleydi baya zayıf doğdu bunda öneriler varsa bakmak ısterım İştah acıcı tavsiyeler