Ruzgarperisi canım yanlış yönlendirmek istemem hani kürtajdan sonra doktorun ilaç kısıtlaması yaptımı bilmiyorum ama bence daha yeni kurtaj olmuşsun zaten 3 ay bekle demiş .bence ortalık bi durulsun son 1 ayın varken bi doktoruna görün testlerini yaptır onun kontrolünce bence başla ilacına.hani 3 ay kullanın diyorlar ama 1-2 ay bile kullansan yeter .ben şahsen hemen hamile kalmazsın demişti 1 ay kullanabildim sonra vitaminlerle devam ettik,şu zor zamanlarda ne olacağı belli olmaz bence bekle derim🤗