Erkek adı önerisi olan var mııı ?
Duruuuu doğum a yakın yiğit’e karar verdik. İlk oğlum da ysuuf. Emir’ide çok seviyorum ben.
1dem Ertuğrul Alpaslan Metehan cok güzel isimler eğer oğlumuz olursa oyle düşünüyoruz
Prmas61 alpaslanı bende düşündüm ama eşim yok dedi