Evet kizlar bende 28+3 um , 3 gundur bende tekmelerini rahimde ve derinde hissediyorum. Sanirim basinu da kasiklarimin altina sabitledi ordan cikmiyor . Yani gobegimin yuzeyinde artik hareketlerini hissetmiyorum cok derinden geliyor ve çok sık değil. O zaman normal mi diyorsunuz?