Eliff-61 evet 8 ay denedik hiçbir sorunumuzda yoktu artık tüp bebek yapıp gecelim diyorduk
dr sürekli bana rahim filmide cekelim diyordu ben erteliyordum ağustos 2019 da çektirdim eylülde hamileydim ☺️☺️☺️
okadar ay boşa beklemisiö önden çektirsem olucakmıs