Gencanne61 Arkadaşlar akıl alacak kimsem yok o yuzden burda soruyorum kusura bakmayin lutfen . 10 haftalık hamileyim. Daha once ağda yapıyordum bir süredir jilete dönmüştüm . Ama pişman oldum tekrar ağda yaptıracağım kuaförde daha once ilk yaptirdigimda asiri acımıştı kendimi cok sıkıp kasmıştım ilk olduğu icin. Şimdi hamileyim yatırsam birsey olurmu acaba zararı varmi
mom44 Gencanne61 bende yaptırıyorum ağda jiletle 20 haftadan sora yapamıyosun zaten zor oluyo canm 2ğ ye kadar jilet sora mecbur agdaya gittmeye başladım tekrrdan
Nurem Gencanne61 canım hamilelikte vücut bence daha hassas oluyor ben ilk aylarda bacaklarıma ağda yaptım resmen acıdan öldüm normalde ki hiç acımazdı.. şimdi tekrar yapmam lazım kasılırım diye korkuyorum. Bu arada doktorlar agdayı kasılma ve yumuşama yaptığı için genital bölgeye önermiyorlar
Sulegorkemakyol Gencanne61 canım doktorunla görül ağdaya izin veriyorsa eğer bence yaptır ama ağdacıya söyle küçük küçük bezlerle yapsın acısı daha az oluyor ozman ben şu anda 30+5 deyim en başından beri ağda yaptıryorum ama şuda var ben hiç jilet kullanmadım bir kaç sefer dışında onladar o yüzden önce doktorunun onayını al bunun için
ella_28 Gencanne61 ben 35 haftadayım hala ağda yaptiriyorum. üstelik erken doğum riskim var 24. haftadan beri. hiçbir sakıncası yok ağda yaptirmanın. temiz yere gitmeye özen gösterin birde kendinizi kasmayın o kadar çok . ağdayı yapan kişiye ufak ufak almasını söyleyin bitti işte. ben hep öyle diyorum.
1PrensAnnesiii Canım benim doktorum baştan beri ağdayı yasakladı doğuma kadar sadece jilet kullan dedi hiç riske atmıyor ağda kasılmaya yol açıyor buda doğumu tetikliyor doktoruna danış istersen önermiyorlar çünkü.
Bsracicek Bence besinci ayina kadar yaptirma acisi cok farkli oluyo son uc ve ilk uc ay cok hassas oluyosun ben kaş bile aldiramadim su an 33 haftaligim yine aldiramiyorum cok hassaslastim
Canssu Haftamdayım ağda yaptırıyorum şimdiye kadar hiç bir sorunum olmadı hem acımıyor hemde çok rahat oluyor ☺
Asli Yarın 39. Haftaya giriyorum ve bu zamana kadar hep yaptırdım bir problem yaşamadım jiletle zaten 25. Haftadan sonra yapamazsın o göbekle ağda en rahatı
Hiram Görmeden de jilet yapabilrsiniz, ben 39.haftamdayim ve hala yapabiliyorum, zor oluyor ama oluyor. Kücük ayna alip aynadan da bakabilirsiniz.
dlrgktn Gencanne61 vallahi ben başından beri ağda yaptırıyorum benımkıde çok acıyor kasıyorum kendımı ama yapacak birşey yok temız oluyor çunku.ben doktoruma sormadım ama uyuşturucu kremler var ağda için dayanamıyorsanız doktorunuza bir sorup araştırırmak lazım hamılelere zararı olup olmadıgı
SemyeS Gencanne61 vallah ben eldiven le alıyorum şu ameliyat eldiven leri varya onlardan çabuk çıkmıyor ama ben sizi bilmem acıya dayanıklıyım 😊
Sltnbl Gencanne61 kendini çok kasma birde temizliğine güvendiğin bir yerde yaptırabilirsin sıkıntı olmaz bende yaptırıyorum allaha şükür bi sıkıntı olmadı