Dilsa Kızlar şuan 16+5teyiz ne zaman hareketlerini hissettiniz birde göbeğiniz ne zaman iyice belirgin oldu 🤨
Filiztugrul_07 Dilsa 19 haftalikken hissettim ben bebislerimi 20. Haftadan sonra belli olmaya başladı gőbűşűm…
tugbaayaz Dilsa 17 inci haftada seğirmeleri başladı 19+4 te ufaktan tekmelere başladı daha iki gün oldu net hissedeli ama aktif değil mesela dünden beri hiç hissetmedim 22den sonrasını bekliyorum artık net hissetmek için göbek 16 da çıktı şuan Kocaman olduk
Wonderanne Dilsa Benim göbek direk dışarı çıkıyor 15 16dab sonra gözle görülür şekilde çıktı ilk hareketi 15te hissettim ama tam anlamıyla 20den sonra hissediyorum şu an 23+3uz
Tstnptt Dilsa ben tam 16+5 de hissettim cnm şuan tam 1 hafta oldu 2 3 kere pıt pıt vuruyor prensesimm🥰
Dilsa Tstnptt maşallah ya bende sabahları seğirme gibi hissediyorum bi daha pek hissetmiyorum acaba normal mi
Tstnptt Dilsa seyirmeyi ne tarafta hissediyorsun Bn 12. Haftadan beri hissediyorum o seyirmeyi canm 😊
58_edaygmr_58 Dilsa canım ilk 16+4 te hissettim tabi çok hafif hafif hareketti 20 den sonra net hissetmeye başladım 30 za doğru yerinde durmaz oldu şuan 31+6 olduk kızımla
Dilsa Wonderanne aslında başlarda çok belirgindi şimdi pek bi ilerleme yok acaba gelişimi mi yavaşladı diye düşünmekten alamıyorum kendimi
Wonderanne Dilsa hayır ilk başlarda gaz çok oluyor o yüzden belirgindir zayıf mısınız kilolu mu karnınızin içi geniş mi dar mi bebek iri mi küçük mü bunlar hep etkili
Mkelebek Dilsa 19. Haftada hissettim. Gobegimde 4.aydan 5. Aya kdr buyudu. 5ten 6ya daha da buyudu. Iste onceden falan ne cok gobegim oldu diyodum her hafta sasirtiyo benu
Gamzedngdn Dilsa 18 haftadan sonra hissetmiştim 🎀 göbeğimde o haftadan sonra yavaş yavaş çıktı şimdi iyice belirgin 27+1 olduk 🌺