Merhabalar, 35 haftadayız fakat abim hekim olduğundan bazı bilgi ve görüntülere daha kolay ulaşabildim kitaplarından vs. Normal doğum evet sağlıklı ve doğal milyarlarca kadına bahşedilen fakat o kadar korkuyorum ki gerek kesi olayından gerek sonrasındaki deformelerden ağrı ve yaşanılacak olan o andan. Şehir hastanesinde isteğe bağlı sezaryen olmak istiyorum böyle bir hakkım var mı onu da bilmiyorum özeller de ateş pahası artık. Virüs muhabbeti de cabası. Bulunduğum şehirde iki özel hastane var sadece ve ikisi de gerçekten çok kötü hem enfeksiyon riskinden hem de tecrübesiz çalışanları olduğunu biliyorum. Ne yapacağım bilmiyorum fikirlerinize ihtiyacım var artık aklım sürekli o anda korkuda. ☹️