YYR19 Allahım analı babalı büyütsün. İlk bebekte bilinçsiz oluyor doğum ikinci,üçüncü doğumlarda da arkada evladın olunca daha çok korkuyorsun gerçekten. Benim 4. Doğumum olacak ve kızlarımı nasıl bırakıp doğuma giricem diye düşünüyorum. Allahım kolaylık versin hepimize