Bekeb aslikls3 hmm gelicek o zaman bizimkide ☺️ Ama hareketli işte cok. Doğum olucağı zaman hareketlerinde azalma olur diye duydum 🤷♀️
aslikls3 Bekeb benim bebeğim de hep hareketliydi hatta eşime diyordum yeri rahat herhalde gelmeyecek diyordum gülüyorduk normalde yeri daralır hareketler azalır diyorlardı
aslikls3 Selinglr belime giriyor diyorsun ya girip çıkıyor mu belli aralıklarla düzenli mi? Mesela ağrı giriyor 20-30 sn sürüyor sonra rahatlıyor sonra 10 dk sonra tekrar gibi
Selinglr aslikls3 ya ne bılıyım anlayamıyorumda duramıycak gıbı degılım ama adet agrısı gıbı bı agrı oluyo belime kalcama vuruyor suan belim de sabıt agrı duruyo