Nisanhikaye Kızlar 28 haftadayım merhaba acil fikrinize ihtiyacım var 2 gündür deli gibi kaşınıyor heryerim kanattım artık kaşıya kaşıya ağlıyorum ne yapabilirim iyi gelir hastaneye gitmeye korkar olduk malum daha geçen hafta gittim
Pinar_93 Nisanhikaye kullandığın vitamin var mı canım ? Varsa bi karaciğer enzimleri ALT-AST değerlerine baktırsaydın . Bende de vardı hemde daha 17 haftalıkken. Karaciğer enzimlere baktı doktor uçmuştu . Hemen bıraktım ve kendiliğinden düştü değerlerim .
aslikls3 Nisanhikaye doktorunla görüşmen lazım böyle durumlarda kolestazdan şüphelenip ona göre test yapıyorlar bende de oldu çok şükür bir şey çıkmadı ama önemsenmesi gerekiyor kaşıntıların
Merve3333 Nisanhikaye doktoruna danış bu tip şeyleri en doğru yönlendirmeyi o yapar.benimde aynı şekildi krem yazdı bana rahatlatıyordu beni
EsraKmoglu Nisanhikaye karaciğer enzimlerine baktırmalısın. Kaşıntı genelde oradan kaynaklı oluyor. Arkadaşım da öyle her yeri yara karaciğerinde yağlanma var çocukta baskı yapınca kötü oluyor.
byhn-85 Pinar_93 ya bende 17. Haftalık hamileyim kollarım ve bacaklarım kaşınıyor sadece,, genital bölgemde bi sıkıntı yok, ama bacaklarım artık tahriş oldu,, vitaminler yaparmı gerçekten 😑
Nisanhikaye Pinar_93 decavit yazdı doktor ilk aylarımda da kullandım bi etkisi yoktu ferrum fort kullanıyorum ondan olabilir mi acaba 1 hafta oldu başlayalı
Pinar_93 byhn-85 vitaminler bende yaptı canım ama herkeste yapacak diye bir şey yok en doğrusunu doktorun bilir
Pinar_93 Nisanhikaye doktorunla görüşmen lazım canım aslında senin çok kullandığın yokmuş ben 3 tane kullanıyordum mecbur bıraktım
byhn-85 Pinar_93 çok teşekkür ederim bende hem coledan hemde decavit kullandım bi Demir ilacı kullandım onlardan olur mu acaba bi bırakmayı denicem,, şu virüsten sebep hastanelere de gidemiyorum, dayanıcam biraz, 😑
Nisanhikaye EsraKmoglu belki de ondandır bilmiyorum hastaneye gitmeye korkuyorum ama mecbur gidicem bakıcam
[silindi] Nisanhikaye Ellerimde ve ayaklarımdaki kaşıntı için daha bugün tahlil verdim, kaşıntılarınız tam olarak nerelerde ve döküntü var mı yani kabarcık vs ?
Nisanhikaye [silindi] canım ellerim de ayaklarımda bacaklarımda sırtımda döküntü veya kabarma yok sonucun çıktımı böyle miydi senin de
[silindi] Nisanhikaye aynı şikayetlerimiz, döküntü olsaydı ürtiker oluyormuş ama bu şikayetler kolestazı işaret ediyor. 4 tüp kan alındı bugün 3ü çıktı fakat doktorum yarın sabah arayacağız bugün çalışmıyor 1 tanesinin sonucu ise bir kaç güne gelecekmiş. Doktorum karaciğerle alakalı bir sıkıntı olabileceği için asla ihmale gelmez dedi normalde evden çıkma diyor bunun için mutlaka çağırdı bekliyoruz bakalım :( Siz de kaşıntılarınız biraz takip edin bi iki gün daha hala devam ise bence doktorunuzla iletişime geçin.
Nisanhikaye [silindi] Rabbim Şafi adıyla şifa versin insallah canım İnsallah geçer gider böyle devam ederse mecbur gidicem bende ondan şüpheleniyorum idrarım da koyu çünkü belirtilerine baktım