Hsrt42 36+4 haftalık hamileyim parmaklarım cok kaşınıyor resmen kaşıntıdan parmaklarım kopacak ve cok kuruyo ellerim krem sürmemee rağmen daha çok kaşınıyor
Dytanne Hsrt42 el içlerinde ve ayaklarda da kaşıntı varsa hemen doktorunuza başvurun. Çünkü gebelik kolestazı olabilir ve müdahele edilmesi gerekir canım
Blgoez Hsrt42 canım 2 gün bekleme sen ara doktorunu benimde 2 hafta süren kaşıntım vardı ama tüm vücudumda gecti ama yaraları duruyor hemen kanda bakıyorlar gebelikle ilgilimi diye benm çok şükür gebelikten değildi gecmis olsun
Hsrt42 Blgoez Bende sadece kuruyor parmaklarım ve krem sürdümde kaşıntı başlıyor 2 gün sonra zaten randevum var dogum yapacagım günü belirlicekler bende bide şeker var belki bu yuzdende kaşıntı oluyordur