Beyzaercan genelde dogumdan sonra geliyor süt ama cok nadir kişinin dogumdan önce geliyor. Aslında gögüslerinizde süt var ama dogumdan sonra coğalıyor ve dolgunluk hissi oluşuyor. Benim oglum şuan 1 yaşına yeni girdi ve 2 hafta öncesine kadar emziriyordum. 2 hafta önce sütten kestim. Ve şuan gögüs uçlarımda sarı sarı lekeler oluyor, bazen atletime de cok az değiyor. Ama gögüslerim yumuşak. Yani öyle dolu dolu gibi degil. 33+2 haftaligim bu arada