Bizde artık mezun olduk.Hastane odamdan yazıyorum sabah 5 gelen nişan ile agrılarım şiddetlendi zaten kontrolüm vardı evde çektim sancımı 8 bucuk 9 gibi hastaneye geldim çatı muayenesi derken yatrcz dediler yatış yatılar 10.00 kadar kndi sancımı çektim yürüdüm 10.30 gibi suni verdiler ve yatarak çekmeye başladım sancıları en zoru buydu sancılar esnasında çok agrım oldu ister istemez bağırdığımm anlar oldu çok utandım kndimden o anlarda ama dayanamadım 14.00 14.15 gibi minik kuzum dünyaya geldi bebişim yukarda old için iki ebe karnıma bastrdı ölüyorum bn diye bagırıyorum tabi hersey miniğim doğana kadardı öyle güzeldi ki tertemiz doğdu miss kokulum Rabbim hepinize sağlıklı kolay doğum nasip etsin inşallah 😘🤗🤗