Ebru AsliztrkYildirim kaç haftalıksınız? Ablamda olmuştu preeklampsi diye geçiyo tıpta, tuzu ve şekeri tamamen kesmeniz gerek bol bol protein tüketmeniz gerek
AsliztrkYildirim 36+3 haftalık seker ztn kullanmam vucudum şiştiği için tuzuda kestım ama el ve ayaklarım çok şişiyor
Mybabe Cok yuksek cikmis bir seyler yaptiniz mi? Bobreginize baktirin ayrica yuksek proteinden uzak durup bol su icin ve bol hareket edin