Bana da vermişlerdi uroday kullandım ben de. Tek doz ve gece yatmadan önce içip uyuman gerekiyordu. Sabaha kadar tuvalete gitmeyeceksin demişlerdi bana. Ama bi işe yaramadı bende. Uzun süre her tahlilde idrarımda bakteri olduğunu söylediler. En sonunda günde 3 litre su içerek bakteri problemimi kendim çözdüm.