Kızlar herkese merhaba geçen hafta salı günü rahim flmi çektirdim ve perşembe doktorum kontrole çagırdı gittim yumurtlama var dedi sol taraftan çünkü sağ tüp tıkalı çıkmıştı ve bizim istediğimiz de soldan yumurtlama görmek dedi baktı ve var dedi 2 gün ilişki dedi cumartesi gel dedi tekrar gittim büyüyor hersey güzel dedi tekrar ilişki önerdi ve saat vererek pazartesi kontrole gel dedi ve ben pazartesi gittiğim yumurtam 26 mm olmuş çatlamamış dedi bu ay artık çatlama olmaz dedi peki o yumurta kendiliğinden kaybolurmu kızlar bir ara kiste çevirir diye duymuştum ne kadar bilmiyorum bilen yardımcı olurmu?