Sabah erkenden giderseniz kimse olmuyor kızlar maskenizi eldiveninizi takın . Zaten hemen alıyorlar hamile olduğumuz için . Ben 26 Mart’ta 2. Doz için gittim mecburen eve gelince de hemen üzerinizdeki Kıyafetleri çıkarın . Ben gelir gelmez aşı olan kolum hariç bütün vücudumu ılık su ile yıkadım .