Dkk Kızlar 31 haftalığız. Bebeğimin kıyafetlerini tamamladım. Odasını aldım. Ev tipi ana kucağı ve bebek arabasını da aldım . Fakat bunun dışındaki hiç birşey almadım (Ateş Ölçer tırnak makası biberon vs vs vs) kendim ben bebeğim için neler almalıyım ? internetten sipariş vereceğim yardım edin lütfen
pyymamm Dkk küvet seti sampuan vs sünger sabun kulak cubugu pamuk tırnak makası koltukaltı ve kulaktan atesölçer bebek bezi alt acma örtüsü pişik kremi
Bsecill Dkk biberonu lansinoh kullanıyorum ben memnunum gayet güzel tuttu oğlum, emzik düşünüyorsan onu alabilirsin avent soft aldım ben. Bebeğin şampuanı ve yıkamak için sünger/havlu gibi bebek lifleri oluyor ondan al tırnak makası mutlaka olmalı, burunu temizlemek için nefesle çekilen aspiratör alsan iyi olur ve içine damlatılacak serum fizyolojik. Göğüs pompası tavsiye ederim maddi olarak sıkıntın yoksa elektrikli al manuel çok yoruyor. Pişik önleyici krem almanı tavsiye ederim hastanede dahi lazım oldu bana hemen kızarıveriyor poposu. Ağız mendili almadıysan mutlaka al küveti ve yıkama filesi ve cildi kurumasın diye losyon. Aklıma gelenler bunlar oldu şimdilik
Badembebe Dkk ateş ölçer, biberon, emzik, bez, ıslak mendil, göğüs koruyucu kalkan, göğüs kremi, pişik kremi,
Eylulikraninannesi Ateş ölçer al canım burun adaptörü burunları çok tıkanıyor aventin cam biberon insan çok memnundum ben sonra manuel süt sağma pompası al istersen evet inşallah lazım olmaz ama benim kızım 3 buçuk ay asla emmemisti iyiki almışım diyorum hep ucuzlarindan al inşallah emer diyelim tabiki. Göğüs pedi al yada göğüs kalkanı ilk zamanlar çok süt geliyor çocuk ememiyor fazla saklarsin dolapta mamasina bile koyarsın sonra anne sütü en faydalisi ♥️ süt saklama poşeti al bide ay başlayınca bitmiyor 😂 tırnak makası al uzun tırnaklı doguyolar hatta ilk makasla kesiyorsun tırnaklarını tarak acelesi yok . Mama al istersen her ihtimale karşı bulunsun inşallah kullanman gerekmez kullansa da inan hiç sorun olmaz 😊 kendin için rezene vs al süt arttırıcı humananin çayları var şimdiden dursun bozulan bişey değil 😊 öyle aklıma bunalr geldi sadece 😘
Dkk Eylulikraninannesi çok çok teşekkür ederim baya aydınlatıcı yazmışsınız ben bunlara internetten bakayım 🙏🏼
Eylulikraninannesi Ela2019 canım oda sıcaklığında 3 saat buz dolabının normal soğutucusunda 3 gün buzlukda 3 ay 😊
Eylulikraninannesi Kızımda eksiksiz ne varsa herşey almıştım tabi ilk bebek heyecan tıka basa doldurmuştur herşeyi. Kıyafet konusunda malesef 1 giydiğini 2. Ye giyememisti çabuk buyuyorlar. Ama ağız mendili belki 50 tane felan almisimdir çok kusuyodu. Emzik kullandım ben aventin damaksiz ince tek onu almıştı emmisti . Doktorunuz onerirmi bilmiyorum göbek bağı hemen kuruyup düşsün diye bı fisfis demişti biz onu almıştık 4. Günde göbeği düşmüştü. Kendine göğüs yarası için krem alırsın 😊 ayy 2 sene geçti üstünden tekrardan yaşadım sanki gözümün önüne geldi yaşadıklarım çok şükür ne güzel günlerdi. Şimdi hiç bişey hatırlamıyorum başa sarıyoruz bakalım hayırlısı 🥰🥰
Eylulikraninannesi Aa kendimede korse al çok faydasını gördüm ben 😊 hatta şuan e bebekde olan inceltici korse sende sipariş verdim sıfır göbek 🥰
Eylulikraninannesi Gozde06 kuzum burun aspiretoru otribebenin kini kullandım bide silikon kullandım ikiside iyidi kızımın burun delikleri çok küçük değildi . Mesela eltimin oğlunun bütün delikleri boncuk kadardı yerim o burnu o otribebeninkini kullanamamisti😂 ateş ölçerde kulaktan olcmeli vardı chicconun ama hiç sevmedim çok ağlıyordu her olctugumde onla sonra eczanelerde koltuk altı satılan dan aldım onunla devam ettim 20 TL’lik başka ihtiyaç duymadım . Tabi keşke zamanında uzaktan alından olcenden alsaydim şuan ateş pahası malum koranadan
Eylulikraninannesi Seymaogz https://www.e-bebek.com/owli-dogum-sonrasi-inceltici-korse-p-genowlukrs001-0044 kizlar evet korse başta çok bunaltıcı oluyor ama sabredin yakın 40 gün göbek hicc kalmadı benim ilk dogumumda bundada cikarmicam inşallah 🥰 zaten yaz olcak bide iyice faydasını görürüz inşallah
Busimss Eylulikraninannesi yorumlarını okudum sşmdi e bebeğin sitesinde ama kimse önermiyor bu korseyi çok kalın ve rahatsız aldığım paraya değmedi gibi yorumlar var 🙄
Eylulikraninannesi Gozde06 ben memnun değilim canım 4 5 kere üst üste olcunce tam yerine denk getirmeyince farklı sonuçlar cikiyor
Eylulikraninannesi Busimss kızımda bı tamamen saran lastik şeklinde bide telli aldım ikiside çok para verdim canım korse zaten rahat bişey değil malesef hiç birinde rahat edemiyorsun ama topluyor 🥰
Gozde06 Eylulikraninannesi ha yok ateş ölçer değil burun aspiratörü olarak chiconunkini düşünüyordum. Ateş ölçer bulamıyorum istediğim gibi weevel vardı alın ölçer o da yok şuan hiç bi sitede