Kızlar pazartesi günü hastaneye gittim yumurtam 26 mm olmuş çatlamamış dedi artık çatlamaz dedi bir daha ki ay 18 mm iğne vururuz dedi doktorum benim sorum şu o yumurta 26 mm olan kendiliğinden kaybolur mu pek anlamıyorum bu tür şeyleri kist diye duymuştum sanki 🤷🏻♀️