brnr09 Ysmn_11 umudunuzu kaybetmeyin lütfen 🙏🏻 İnşallah olacaktır Allah’ın izniyle. Ne zamandır deniyorsunuz?
Ysmn_11 brnr09 Bir yıldır gerçekten her ay hayal kırıklığı bazen boşver diyorum bazen de böyle doluyorum:/
Ysmn_11 brnr09 Bir yıldır gerçekten her ay hayal kırıklığı bazen boşver diyorum bazen de böyle doluyorum:/
Cagla89 Ysmn_11 ben 5 yıldır bekliyorum ): Bir sürü tedavi oldum olmadı psikolojiyi rahat bırakmak lazım sürekli düşünüyoruz acaba bu ay mi aman hasta olduk mu olacak mıyız falan oluruna bırakmak gerekiyor belkide
Ysmn_11 Cagla89 inan o dönemler de oldu rahattım yani zamanla olmayınca morelim bozuluo :/ Allah herkesin gönlüne göre versin insalalh
Cagla89 Ysmn_11 amin canım dualarimda hamile kalmayı isteyen herkes var hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin Rabbim..Daha bir yıllık evlisin düşünme bir sorun da yoksa tamamen psikolojik.. kafadan at kafadan atınca oluyor bu iş sanırım
Gulbenn Yengemın 17 yıl çocuğu olmadı daha doğrusu kan pıhtılasması vardı 5 cocuk düşürdü 2 cocuk aldırmak zorunda kaldı taki 17 yıl sonra allah sabrına karsılık br evlat verdı umudunu kaybetme ne olursun❤️
Mekamu Herşey de bir hayır vardır Allah herkese gönlüne göre versin. Biraz bırakmak gerekiyor bu meselede. Üstüne gittikçe hiç sorun yokken de uzuyor süreç.