Kızlar merhaba ben de 10 Mart da regl oldum 15 martta sona erdi yumurtlama dönemim 19 Mart 25 Mart arasında. Benim yaklaşık 1 haftadır kasıklarım çok ağrıyo son 2 gündür de sanki daha fazla idrara gidiyorum erken gebelik testi aldım adet günümü sizce beklemelimiyim yoksa testi yapsam mı 7 nisan da adet olucam sizce beklemelimiyim yada yapsam evde testi şuan çıkar mı