Giz4110 Daha çok tecrübesizim bu konuda ama göbeğe vazelin mi sürmek gerekiyor kızlar yoksa normal nemlendiricilerden mi? 13.haftadayım erken diye düşünüyorum ama geç kalma falan dediler danışayım dedim o yüzden
Greyy90 Giz4110 16. Haftamda çatlak jeli kullanmaya başlamıştım ondan önce de normal nemlendiriciler kullanırdım 30 haftalık oldum çatlak falan olmadı kullandığım jel bide eski çatlaklarımı azalttı
pyymamm Giz4110 mustela ile basladım iki kutu bitirdim sonra biooile devam ettim ikide öyle kullandım ikiside cok güzel yağlı yapıskan olmadı hiç memnun kaldım
Lavinimsii Greyy90 önceki doğumumda hiç yoktu takş 42 haftaya girene kadar bebek aşağı indi karnım çatır çatır çatladı ne derece de iyi geliyo eski çatlaklara
Buket1990 Ben 21. Haftadayım hiç birşey kullanmadım kilo almıyorum göbeğim yok gibi sanırm kullanmayan var mu ?
Greyy90 Lavinimsii yani şöyle söyleyim benim gögsümün kenarlarında eskiden kalma beyaz çatlaklarım vardı mesela onları göremiyorum artık bacak aramda vardı orda da biraz geçmiş yani gözle görülebilir bi fark olunca açıkcası hiç ihmal etmemeye başladım 😌 doktorum da eşinin de bundan kullandığını geçirdiğini söylemişti