Musel Bayanlar gece 12-1-2 yrmek yiyrn varmı ya ban akşam yemeğini 5-6 gibi yiyorum 8-9 gibi meyve yiyorum ama yinede acıkıyorum 😥
spiker_anne Musel kaçınci haftadasin ? Ben ilk zamanlar öyleydim sonradan kesildi doguma bikac gün var iyice kesildi gitti iştah ilerleyen haftalarinda dengelenir gece yemeleri
yildiz23 Musel canım ben şimdi yedim gece 4 gibi mutlaka kalkıp yiyorum 7 dede eşimle yiyorum elimde değil sürekli mide kazinmasi 😊🤷
denizsn Akşam yemeğini ⅞ gibi yiyip sonrasında acıkırsanız bir kutu süt içebilirsiniz veya bir kase yoğurt hem bebeğe de faydalı,gece yemek pek sağlıklı olmuyor 🙃 ben 20 dakika geç yemek yesem gece yatamıyorum mide yanması ve şişkinlikten..
denizsn Musel süt bende de yapıyordu ama diyet sütün yapmadığını keşfettim kalsiyum oranları da aynı hem , bi deneyin bebişinize de faydalı hem inşallah yapmaz rahatlıkla içersiniz😌
hmyrmom Az önce eşime kalk gidelim uyuyalım yoksa karnım acıkacak dedim adam ayağa kalktı dur diye bağırdım döndü baktı noldu dedi korkuyla. Ben acıktımmmmm 😭 dedim 🤣🤣🤣 boğazımı tutamıyorum resmen yaaaa
Musel yildiz23 yaa az kalmış doğumunuza virüste var ortalıkta ne yapacaksınız bizede denk geliyor ama belki azalır umudum o yönde 😥
Damlabozz Musel benim de ağzım hiç boş durmuyor hep canım birşeyler yemek istiyo 21 haftalık olduk bizde bugün 😂 sonumuz ne olcak bilmiyorum 🤷♀️
hmyrmom Musel valla anlık vuruyo bana kalp krizi gibi bişey 😄 kalkamıyorum da yerimden acıktıysam 😄😄😄