Dkk Kızlar 31+3 deyim. Kızımın sadece kıyafetlerini ve oda takımını tamamlamıştım geri kalan şeyleri izne ayrılınca alırım demiştim. fakat son olaylar malum hiç bir yere çıkıp hiç bir satış sorumlusundan tavsiye alamıyorum . Mecburen internetten alacağım. Ateş Ölçer olarak ne tavsiye edersiniz hiç bir bilgim yok 🤷🏻♀️ Sadece fiyatları çöm yükseldi diye duymuştum .
Yelz_91 Dkk canım hayrlısı olsun ben ikizlere gebeyim çok çok araştrdık … medisana marka aldık…. mama,su,oda sıcaklıqı , banyo suyu, alından,kulaktan ölçüm yapabliyorsun
Greyy90 Dkk alından ölçüleni almıştık aylar önce braun 320₺ şu an olmuş 800₺ 🙄 herşeyi fırsata çeviriyorlar gerçekten de yazık günah
Bgmbyz Dkk geçen hafta ebebek sitesindsn aldım 130 TL baby plus çok güzel oda sıcaklığı vucd su sıcaklığı hersyi ölçyor ama şuanda tükenmiş takip edin açılır belki
Tugce_35 Dkk bizde piyasayı araştırdık alından olculenin iyi olduğu yazıyordu fakat almak ne mümkün hem sitelerde uygun fiyatlı olanlar tükenmiş hemde satışta olanlar çok pahalı eşim de eczaneden 15 tl ye almış koltuk altından ağızdan olculebiliyormus arada birbirimizin olcuyoruz olcunce sinyal veriyor çok ta güzel sanırım bebiş için de bunu kullanacağız ☺️☺️
dilaradd Alından atışlı olanlar güzel ama omlarında malum koronadan fiyatları uçmuş ben eczaneden 20 TL ye aldığım ateş ölçeri kullanıyorum şaşmıyor da 😅 pili bitince atıp yenisini alıyorum 🤗
MzyynSrctn Dkk ben de alından ölçer düşünüyordum ama sonra bi yerde okudum doğruluk payı bildiğimiz o küçük ateş ölçerelere ve kulaktan ölçerlere göre düşükmüş. Ben kulaktan ölçenlerden almak istiyorum vaktimiz var biraz daha bekleyeceğim şuan pahalılar.