mrvsyr zeynepki kadın doğum uzmanları genelde 14-16 haftalarda söylüyor ben 12.Hafta da öğrendim Çalıştığım hastanedeki radyoloji hocası söyledi 🥰
Babyyinlovee 11.haftada doktorumuz kıza benzetmişti sonraki kontrolde 16. haftada erkek olduğu kesinleşti bir kaç doktora daha muayene oldum onlarda erkek deyince rahatlamıştım 🙄😊
Pembiskizim zeynepki valla canım burda gördüğüm kadarıyla herkesin farklı oluyor mesela ben 20. Haftada detaylı da öğrendim 😂