Arkadaşlar ben şuan 10 haftalık hamileyim en başından berj düşük riskim vardı zaten 2 hafta önce kanamam geldi doktora gittim direk bebeğin kalp atışı iyi dedi ama çok assagida bebek dedi o yüzden kanaman oluyo dedi ve stresten tansiyonum çok yüksek çıkmıştı gittigimde tansiyon takip kartı vermişti ölçtüm 1 hafta boyunca genelde yüksek çıktı bugünde olctuker hastanede yine yüksek ve doktor tansiyon ilacı yazdı başına böyle bişi gelen varmı korkuyorum endiseliyim sürekli yaticaksin dedi 😔