Balkuzu01 6 haftalık hamileyim. Karnım tok ama son bir kaç gündür sanki sabahtan akşama ac kalmışım da mide kazınması gibi bisey oluyo yemek yerken bile aynı durum.
sonsuzadek Balkuzu01 vitamin değerlerinize kan değerlerinize genel baktırdınız mı? doktorunuza söyleyin gittiğinizde. kimi anne adaylarında iştah açıması oluyor yesemde 5 dk sonra yememiş gibi acıkıyodum. kimiside hiç yiyemiyor
Smbl_gzl Balkuzu01 evet canım benimde aynı şekildeydi gece 12 , 1 hiç fark etmiyodu dışardan söylüyorduk bu saatte hiç erinmeyip yemek yapıp yiyordum ama baya kilo aldım dikkat et sende yoksa baya kilo alabilirsin 🥰 az az sık sık ye 😘
praqun Balkuzu01 benim de aynı olmuştu ilk haftalarda. O zamanlarda almam gereken kiloya göre baya hızlı gittim. Sonra geçti normale döndüm. Ben kendimi durdurmayı başaramadım ama dikkat et gereksiz kilo almış oluyorsun 😊
Balkuzu01 sonsuzadek değerlerim normal. Ama mide kazınması gibi oluyor yerken midem bulanıyor anlamadım .insan su icince midesi daha su almaz ya bende o yok iste icsem de o toklugu hissedemiyorum