Momyyy_ Merhaba anneler ve adaylar 🙏 18 haftadayız ve sık idrar gaz şikayetim oluyor bu normal mi bebek yukarıya çıktıkça idrar azalmayacak mıydı ? Tecrübelerinizi paylaşır misiniz ❤️
Smbl_gzl Momyyy_ kızlar ben 34 haftaya girdim ve sizin haftalardayken başladım sık sık çıkmaya hala aynıyım yani doğurana kadar bu böyle devam edecek ve sonlarda daha kötü oluyorsun bebek biraz hareket ediyo hemen lavaboya 🥰
ilknurkcmnlii1 Benimde aynı sekildee 18+2 deyiz dakikada bir lavaboya cıkıyorum ne zaman düzene gircek acabaa🤷♀️🤦♀️