Gaz sancım var çok ne yapmalıyım ?
Sdfdn ben duphalac içiyorum valla bi akşam acile gittik Doğum sancısı sandık 😂😂😂
Soda iç canım iyi geliyor
Gulsenkaragoz hayır şakın daha beter yapıyor soda