Kaderdrsun12 Kbracoskun ben bir kaç ay öncesine çok korkuyodum şimdi korkum yok çok şükür her halukarda çıkacak diorum 😂
Nihanus Tuba-27 kimi doktor aylar öncesinden sezeryan olursa bu tarih normalse bu tarih diyor benimkide anca bu hafta verdi 38de