seda_gms87 ZeynoZeynom 34+3 olduk 😊 kasılmalarım çoktu pazartesi günü doktora gittim doktorum magnezyum verdi çok rahatlatıyor bide mışıl mışıl uyutuyor ilk içtiğim gece öyle uyumuşum ki günlerdir hiç uyuyamıyordum geceleri sabah dinlenmiş olarak kalktım😊
ZeynoZeynom seda_gms87 magnezyum bna da verdi canım ama kullanamadım magnerom diye eritme hap maden suyu içiyorum faydası oldu gerçekten
Beybitomm ZeynoZeynom en son iki hafta once gitmistim gayet iyiydi bas donmesi tansiyondan falan oluyordur belki bi baktirin . Bende vajina agrisi cekiyorum yurudukce ordaki kemikler agriyor
ZeynoZeynom Beybitomm bakıldı canım tansiyonla Alakası yokmuş kulak burun boğaza gönderdi doktorum vertigo dedi doktor 😞
Dudumuaz BeyzaYildiz aynen canım oluyor bende de 34+2 olduk bizde kahvaltı yada yemeklerin yanında sıvı bişey içme bunu denedim faydası var öneririm sana da iki gündür olmuyor şükür
seda_gms87 ZeynoZeynom bana maden suyu birkaç hafta iyi geldi sonra oda iyi gelmez oldu canım bakalım şumdilik magnezyum iyi geliyor