Kbrkul Kucukmucizemiz Şuan da bu sancı sebebiyle uyuyamıyorum yarın olsa da hayırlısıyla gitsem dua istiyorum herkesten şifa için lütfen
EsraaK Ozge6493 Benimde iyi cok şükür bebegim cok hareketli normalde ama bugün bi azdi sanki sendede oluyor mu 🤔
Ozge6493 EsraaK benim prensesimde çok hareketli maşallah 🧿bebekler uyuyo ya canım artık anne karnında ve bazı hafif hareketleri hissedemeybilirsin
Kucukmucizemiz Kbrkul Allah yardımcın olsun vala bende bu kasik agrisi yüzünden yürürken zorlaniyorum
EsraaK Ozge6493 Uyuyorda olabilir ama bilmemki gün icindede cok hareketli ama bugün bi az geldi hareketleri pek fazla hissetmedim tedirgin oldum biraz 🤔
Kbrkul Kucukmucizemiz Dr a gittim erken doğum riski varmış meğerse doğum sancısı cekiyormusum o yüzden ağrılarım varmış