MelikeAkin pyrzmom gogus ucu yaran yoksa kullanman gerekmiyorki dogduktan sonra gogus ucu kremi lazim oluyor bebek memeyi isirdigindan yara oldugundan dolayi oda herkesde olmuyor
byzatrn pyrzmom ben 20 haftalıkken almıştım şuan 27 oldum ihtiyaç duydukça sürüyorum benim çok erken başladı ağrıyor çatlıyor
Ask_H pyrzmom 30. Haftada başlayın demişlerdi bende ara ara sürmeye başlamıştım o haftalarda 33. Haftadan itibarende düzenli kullanıyorum şimdi 35+1 im…
KubraaC Ben 33+6 oldum canim cok yakinda baslamayi dusunuyorum sanirim dogumdan 1 ay once falan baslanmasi lazim yumusatmak ve hazirlamak icin😊