Seydahmet 12+2 de ense kalınlığı 2.1 çıktı. Doktor riske yakın ikili test yaptırın dedi fakat yaptırmak istemiyoruz. Bu haftada sizin ense kalınlığınz kaçtı test yaptırdınız mı sonuçlar nasıl her şey yolundadır umarım 🙏
Kizimicin Seydahmet benimki 2.4 çıktı ikili test yaptılar yaptirmasaydim keşke . Moral bozmaktan başka bişey değil. Risk çıktı ama ben bebeğimin sağlıklı olduğuna inanıyorum . Suan 16. Haftadayiz çok şükür hareketlerini de azcık azcık hissetmeye başladım
Seydahmet 5000 de 1 risk olup sendromlu bebek doğuran da var 100 de 75 engelli denilip sağlam olan da var. Kayınvalidem kesinlikle yaptırma diyor. Küçük kaynıma %98 engelli demişler morali çok bozulmuş. Sapasağlam ama kaynım. Moralleri bozmayalım biz. Her şey allahtan Kizimicin
Ebru91 Ense kalınlığı bizde de çıktı ama kaçtı hatilamiyorum. Kan testi temiz çıkmıştı dr korkocak bisiy yok dedi gün sayiyoruz bakalim