Merve_kucuk Kumsalada Eltim sadece 5 gün önce erken doğurdu ☺ Bence bebekle alakalı bişey bu doğum meselesi🙂
Esr36 Kumsalada Oyle bir algı var ama benim ki Zamanın da doğdu normal de sey derle 2 hafta once dogar
MelikeAkin Zeyneb51 44 haftami yanlislk olabilirmi bende saglik memuryum cunku en gec doktorlar 42 de aliyorlar dogmuyorsa zararli diye. 44 hafta artik 9 aylik degil 10 bucuk aylik olmus oluyor nerdeyse
mervik21 Esrayy ayy benimde eşim çok sabırlı ben tam aksine büyük kızım 39+5te doğdu şuan 38+1deyim hala gelen giden yok
MelikeAkin Kumsalada canim normalde 40.hafta ama bu bebekten bebege degisyor 35den sonra gelen de var 40 dan sonra 42 ye kadar bekleyende bebisime kalmis bu 😌
mervik21 Esrayy vallahi hiç bilmiyorum ne yaptıysam banamisin demedi bende saldım artık canı isteyince doğar zaar 😀😀😀
Esrayy mervik21 aynen ya duş almaktan heryerim buruş burus oldu tarcınlı su hurma squat bi halta yaramıyo nasibi ne zamansa gelsinm
Zeyneb51 @melikeakın yok 44 hafta 1 de hastaneye yattım 24 saat balon yerleştiler 3 gün suni sancı verdiler acilmam olmadığı için beklediler ve 4 santimle doğuma aldılar şuan hamileyim asla hastaneye gitmeyecem🤣😭🤣🤣
Cansel20 Zeyneb51 nasıl beklediniz peki. Ben 39+3 oldum doktor 37+4 te 2 cm açıklıkla yatisimi yapmak istedi ama ben suni istemediğim için kendi sancimi bekliyorum. Ilk gebelik bide acemiyim tedirginlik var biraz😀
Zeyneb51 resimag.com/p1/1c805728592.jpeg bakın buda çok sağlıklı kızımm şükürler olsun bişey olmadan aldım kucama
mervik21 Esrayy bende biz fazla üstüne düşüyoruz hadi doğsun hadi doğsun diye ondan böyle nazlanıyorlar 😀😀