Msltms benim adetim düzensizdi ne zaman yumurtladığımı dahi bilmiyordum bu balı ekim ayında kullanmaya başladım adet takvimine göre kullandım ilk başlarda düzene soktu aralık ve ocak ayında ovülasyon testi yaptım yumurtladığım günü öğrendim zaten tutmuş çok şükür rabbime ☺️ Ocak ayında hastalandıktan sonra soğan kürü yaptım birde artık hangisinin etkisi bilmiyorum 3. Kavanozun başında kaldım şükür darısı sana olsun inşallah canım