Esme canım, öncelikle korkma.
kanama suyun gelmediği sürece bi sıkıntı yoktur.
şöyle düşün, senin ruh halin her saat başı veya hergün aynı mı? değil.
bebeğininde öyle.
herşeyi hissediyor anlıyor.
sen çok yorduysan bu aralar kendini, oda yorulup hareket etmiyordur.
yakınım doğum öncesi temizlik yaptı, ertesi günü dpğuma girdi. doktorun dediği “ o kadar çok yormuşsunli kendini, bebeğin yorgun doğdu,”
o yüzden kendini strese hemen sokma.