kızlar 32+4 üz, özellikle aksama dgru böyle hafiften midem bulanıyor sonrasında kendini iç titremesine bırakıyo bazen kalbim carpıyo ama hepsi 2-3gündür oluyor.Kan şekeri ölçümü yaptırmıştım bikaçkez virüsten önce düşük cıkıodu ama önlem alınacak seviyede degldi sanırım çünkü dr bişe dememişti gerci kendi dktoruma henüz gösteremedim haftaya randevum ama googlefan bktgmda düşük kan şekeri olabilir ve önemliymiş sanırım başına gelen varmı ? sabahları da cok zor uyanıyorum hatta uyanamıyorum gibi bişe birkaç kere uyanıp uyanıp geri uyuyorum