Annem-22 sancı çekiyorsun gerçekten ilk anlar değil ama o doğum anına yaklaştığın an canın yanıyor ama doğum sonrası hiç bişey olmamış, o sancıları çekmemiş gibi oluyorsun. Çok acayip bişey🥰 doğum sonrası toparlanma da ona göre daha çabuk oluyor öyle kimse bide seninle ilgilenmek zorunda kalmıyor👍🏻 Kendi kendine yetebiliyorsun. Kesinlikle çok rahat