Adetim 1-2 gün geçtiğinde kan tahlili verdim ilk 124,5 çıkmıştı iki gün sonra tekrar yaptırdığımda 234 çıkmıştı. Dün de doktora gittiğimde kese oluştuğunu söyledi ve tekrardan kan testine ihtiyaç duymadı. 5+3 bu arada. Bence betama bakmalıydı değil mi ? insanın aklında şüphe hala devam ediyor🤦🏼♀️